Translate

lørdag 13. august 2016

Hydrogenperoxid, testing av noen få bruksområder

Hjemmetesting av hydrogenperoksid.

Samme dagen jeg kjøpte 3% hydrogenperoxid på apoteket, var jeg så 'heldig' at venninna mi fikk et herpesvirus utbrudd på munnen!
Jeg overbeviste henne selvsagt om at det var 'meant to be', og ga henne en blanding med 50/50 vann. Det funka! Bare på et par dager var det vekk. Hun brukte det med hell også på annen slags eksem på kroppen.

Jeg selv har brukt det kun på huden. 3% og 50/50 vann. Får forferdelig stygg hud av å jobbe på sykehus. Har da brukt hydrogenperoksid på uren hud forurenset på denne måten, og det har også funket. Funker også bra på små sår eller kutt, da det reagerer helt vilt med blod :D

Bleking av tennene har jeg ikke prøvd, men en venninne er i gang med det. Tannlegen min i India bruker hydrogenperoksid ved tannbleking, det er vanlig, men sliter selvsagt på tennene.

Ellers har jeg ikke hatt noe sykdom i kroppen heldigvis, så sånne ting har jeg ikke testet. Tester kun på meg selv så klart, evt gode venner/elever som er interessert i å oppdatere seg selv på nettet og evt teste på eget ansvar om det funker.




Disclaimer: egne notater*!

*gjelder alt innhold på siden :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar