Translate

mandag 22. august 2016

Yoga i parken fortsetter noen onsdager til




Yoga i parken på onsdager fortsetter 'noen uker' til. Vi ser an vær og oppmøte. Det er utrolig moro at dette har funka gjennom sommeren. Jeg setter veldig stor pris på engasjementet deres. Hjertlig takk til dere. 

Dette arrangementet er åpent for absolutt ALLE, ingen påmelding er nødvendig. Det blir tilrettelagt for nybegynnere såvel som øvede yogis. Det er ikke noe rart med å komme alene, vi er ganske så åpne folk. Som vanlig ønsker jeg at dere fortsette å sende til meg på pm; ønsker, spørsmål, utfordringer og behov du har relatert til yoga. Dette blir tatt med inn i timene.hvis du vil da. Jeg tenker vi beholder samme gruppe til neste år dersom interessen fortsatt er der.

'Hva slags yoga er det?', vanlig vestlig spørsmål. Jeg er sertifisert som det så fint heter, i Kundalini, Kriya og Nidra (Swami Dayananda 2010, government reg and yoga alliance). Jeg har også gått på Hatha og Asthanga klasser i India og andre steder. Uansett er de grunnleggende yogiske prinsippene de samme. Vi har et holistisk syn på mennesket og vi jobber fysisk, mentalt og åndelig gjennom hele timen når vi gjør yoga. Eller med 'kropp, sinn og pust', som jeg pleier å si i Norge for å ikke forvirre for mye 
Svar på hvordan yoga vi gjør i parken; det er VANLIG YOGA 


Vi begynner selvsagt på begynnelsen, der du er, og jobber videre derfra. Når du har gått hos meg en stund, begynner vi å gå lenger inn i yogaens forskjellige elementer. Det hender vi gjør kriyas for å åpne for Kundalini Shakti, stort sett når gruppen som har møtt opp er interessert og ønsker å lære mer om dette. Det er altså ikke noe man gjør på en nybegynnertime, likesom en headstand eller en scorpio. 

Yogatimene er ikke for meg, det er for deg som møter opp. Det er også derfor at det er viktig at du skriver til meg på yogasiden min på facebook om du har spørsmål om timene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar