Translate

onsdag 14. september 2016

Ting å gjøre før jeg reiser tilbake til India

Ikke lenge igjen nå til jeg reiser tilbake til India. Tankene endrer seg, blir satt over på snart-reise-modus. Begynner å tenke på ting jeg vil gjøre før jeg reiser for 6 måneder. Ca 2 uker igjen til jeg reiser. Begynner å få 'cravings' (med vilje) på ting jeg ikke får gjort i India.
(How little 'vipassana' of me. Oh well :P )


Liste over trivielle ting å gjøre før jeg reise hjemmefra

Være med familie, dyr og venner
Dusje mye, bruke masse varmt vann (save water, save life, fuck that now)
Spise makrell i tomat og leverpostei fra Stabburet
Drikke Solo (selvom jeg ikke drikker brus egentlig)
Følge opp de engasjerte elevene hjemme, gjøre de klare til jeg drar
Ligge på sofaen å se på tv
Være på facebook 'hele tiden'
Laste ned musikk og filmer
Vaske, rydde, sortere leilighet og hodet
Spise noe godt kjøtt
Slappe av og nyte leiligheten min
Lese spennende ting på nettet

Om Shanti Om





Gleder meg til India's eventyr, finne ro og balanse i kaoset, og jeg gleder meg til å se kjæresten igjen!













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar